Menu

CvičeníPRAVIDELNÉ LEKCE

Dětská jóga (6-10 let)

Kdy: bude upřesněno
Středa 12:30 – 13:30 (klenutý sál v mezipatře)

13:50 – 14:50 (klenutý sál v mezipatře)

Rezervace na e-mailu
daniela@jogaspribehem.cz

# Daniela Zelenková

O lektorce

Jóga mě provází na mé cestě od vysoké školy (2002). Baví mě na ní její celistvost, nejde jen o pohyb, ale také o atmosféru, kreativitu, radost, hravost, nesoutěživost, představivost, ale třeba i o zdravou stravu, lásku k přírodě a celý životní styl.

 

O cvičení

Myšlenka jógy s příběhem vznikla při narození mého prvního syna. Vznikla z lásky k příběhům a radosti kreativně ztvárňovat různé “jógové” pozice. Akční dítě, které se zvědavě zastaví u zajímavého vyprávění příběhů, pohádek, bajek právě proto, že je může tělesně i emocionálně naplno prožít… Vnímat samo sebe, své tělo, pocity i prostor kolem sebe a hledat si tak hranice ve velkém světě…. Umět naslouchat i poradit si s vlastní energií, jak plynule přecházet z aktivity do klidu, jak relaxovat.

www.jogaspribehem.cz

Co je potřeba na lekci?

Neslazené pití a pohodlné oblečení. Cvičíme bosky v ponožkách i bez. Podložky, deky i pomůcky jsou na místě.

Vzhledem k času se nabízí možnost vyzvednutí a vrácení dětí do školní družiny ZŠ v Boršově nad Vltavou.

RANNÍ JÓGA

Kdy
Pátek od 6:00 (klenutý sál v mezipatře)

Rezervace na e-mailu
daniela@jogaspribehem.cz

# Daniela Zelenková

O lektorce

Jóga mě provází na mé cestě od vysoké školy (2002). Baví mě na ní její celistvost, nejde jen o pohyb, ale také o atmosféru, kreativitu, radost, hravost, nesoutěživost, představivost, ale třeba i o zdravou stravu, lásku k přírodě a celý životní styl.

JÓGA NEJEN PO PORODU

Kdy: dle zájmu

Rezervace na e-mailu
daniela@jogaspribehem.cz

# Daniela Zelenková

O lektorce

Jóga mě provází na mé cestě od vysoké školy (2002). Baví mě na ní její celistvost, nejde jen o pohyb, ale také o atmosféru, kreativitu, radost, hravost, nesoutěživost, představivost, ale třeba i o zdravou stravu, lásku k přírodě a celý životní styl.

O cvičení

Milé maminky, vezměte své miminko s sebou a pojďte se věnovat samy sobě. Zaměříme se na uvolnění, protažení i zpevnění zádových svalů, diastázu, aktivaci pánevního dna i ostatní tělesné partie, které potřebují dostat zpět do kondice.

www.jogaspribehem.cz

JÓGA PRO TĚHOTNÉ

Kdy

podle zájmu

Rezervace na e-mailu
daniela@jogaspribehem.cz

# Daniela Zelenková

O lektorce

Jóga mě provází na mé cestě od vysoké školy (2002). Baví mě na ní její celistvost, nejde jen o pohyb, ale také o atmosféru, kreativitu, radost, hravost, nesoutěživost, představivost, ale třeba i o zdravou stravu, lásku k přírodě a celý životní styl.

O cvičení

více na webových stránkách:

www.jogaspribehem.cz

POWER JÓGA

Kdy
Čtvrtek 19:15 – 20:15 hod (klenutý sál v mezipatře)

Rezervace na e-mailu
jogahravezdrave@seznam.cz

www.sejdemese.net

 

 

 

 

# Ivana Hartlová

O lektorce

Cestu k józe jsem nakročila před 12 lety, zdálo by se náhodou. Dnes už vím, že náhody neexistují a jsem moc ráda, že jsem vytrvala. Tehdy mě na mou první lekci power jógy přivedla kamarádka a já jsem šla jen ze zvědavosti. Láska na první pohled to však nebyla. Bohudík jsem příště šla zase. A teprve poté jsem si dovolila vnímat sama sebe a ne všechny okolo.

O cvičení

Máte-li rádi dynamiku a máte-li například obdobné předsudky jako jsem měla před 12 lety já, že je jóga nuda, pak si zajděte na lekci POWER JÓGY a třeba změníte názor 🙂 Tento typ jógy je vhodný nejen pro “akční” lidi, kteří si chtějí dát do těla a “neusnout” na podložce. Cílem každé hodiny je maximální soustředění se na cvičení, čímž zapomínáme na svět okolo a to pomáhá naší psychice, odbourává stres, vyplavují se endorfiny, hormony dobré nálady. Aktivujeme hluboké stabilizační svaly, které zajišťují stabilitu, správné držení těla a tedy zdravý pohyb.

www.joga-hrave-zdrave.webnode.cz

Jóga pro zdravá záda

Kdy
Čtvrtek 18:00 – 19:00 hod (klenutý sál v mezipatře)

Rezervace na e-mailu
jogahravezdrave@seznam.cz

www.sejdemese.net

 

# Ivana Hartlová

O lektorce

Cestu k józe jsem nakročila před 12 lety, zdálo by se náhodou. Dnes už vím, že náhody neexistují a jsem moc ráda, že jsem vytrvala. Tehdy mě na mou první lekci power jógy přivedla kamarádka a já jsem šla jen ze zvědavosti. Láska na první pohled to však nebyla. Bohudík jsem příště šla zase. A teprve poté jsem si dovolila vnímat sama sebe a ne všechny okolo.

O cvičení

Bolí Vás záda, klouby? Zaměříme se na udržení přirozené pružnosti páteře, případně se pokusíme nám tuto pružnost vrátit. Společně zacílíme na správné držení těla při chůzi a každodenních činnostech tak, aby vás záda již nebolela. Zlepší se nám koordinace pohybu, podpoříme stabilizační systém páteře, naučíme se lépe využívat kapacitu plic. Příznivě podpoříme metabolismus, imunitní a nervový systém, cirkulaci lymfy, tedy celkově naše tělo zharmonizujeme. Naučíme se pracovat s emocemi a stresem a vědomě i nevědomě zklidňovat naši mysl.

Co je potřeba na lekci?

Pohodlné oblečení, cvičíme naboso. Podložky jsou na místě k dispozici.

 

HATHA JÓGA - SIMILIRIS

Kdy
Lekce (sál v mezipatře)
Pondělí  8:15 – 9:45

Pondělí  18:00 – 19:30

Středa 18:00 – 19:30

Pátek 8:15 – 9:45

Rezervace
Kontakt
schattingerova.hana@email.cz
nebo tel. 607 733 373
# Hana Schättingerová

O cvičení

Cvičíme program Similiris učitele jógy Prof. Dr. Predraga Nikiće vycházející z tradiční Hatha jógy. Jedná se o ucelený seriál jógových pozic založený na propojení pohybu, dechu a pozornosti. Na lekcích (90 min) se věnujeme přípravným a uvolňujícím cvičením, dechovým technikám a ásanám zaměřeným na správné proudění energie v těle a zklidnění mysli, na závěr regenerujeme při vedené relaxaci. Vše se provádí v hranicích příjemnosti a směřuje se k dosažení vlastního maxima. Cvičení jsou přizpůsobena jak lidem, kteří se teprve s jógou seznamují, tak i těm, kteří už s ní mají zkušenosti.

Co je potřeba na lekci?

Zájemci by měli mít pohodlné oblečení, podložky na cvičení jsou k dispozici na místě. Doporučuji nejíst cca 1 hodinu před začátkem lekce.

 

 

 

Čchi-kung

Pravidelné lekce:

pondělky v čase 17:15 – 18:45 (posledních 15 minut lekce relaxujeme na zemi)

pondělky v čase 16:00 – 17:00 “čchi-kung hrou” (otevřeny pro děti dle zájmu)

úterky v čase 17:15 – 18:45 (posledních 15 minut lekce relaxujeme na zemi)

 

Rezervace a info:

+420 605 582 571

andrea.frei@email.cz

www.andrea-frei.cz. FB: „Čchi-kung Andrea Frei“

 

 

# Andrea Freiová

O cvičení

Čchi-kung, nazývaný též uměním pěstování dlouhověkosti, je ozdravné energetické cvičení, které vychází z tradiční čínské medicíny. Ta říká, že v těle každého člověka obíhá energie (čchi) po energetických drahách, tzv. meridiánech. Pokud je někde překážka, čchi neproudí a může nastat nemoc.

Sestavy cviků čchi-kung dokáží energii (naši vnitřní sílu) kultivovat (kung), rozproudit ji v celém těle a energetické dráhy udržovat průchodné. Proto vás toto cvičení dokáže uvolnit, nabít energií a pozitivně naladit. Posílíte svaly a pružnost, získáte větší rovnováhu, uvolníte nahromaděný stres i emoce a zklidníte svou mysl. Učíte se vědomě pracovat s tělem, dechem a myslí, rozšiřujete své vědomí.CČ

Taneční večery se SPONTÁNNÍM TANCEM

JEDNOTLIVÉ TANEČNÍ VEČERY SE SPONTÁNNÍM TANCEM v otevřené skupině pro muže i ženy

pátky v čase 18:15 – 20:15  1x za 2 týdny

TANEČNÍ CESTA – Pravidelná setkávání se Spontánním Tancem a další doprovodnou tvorbou v bezpečí uzavřené ženské skupiny

pátky v čase 18:15 – 20:15  1x za 2 týdny

Rezervace a info: 725 336 636, https://www.josefinalidem.cz/tanecni-vecery-se-spontannim-tancem/

# Renata Šťastná

Principem je spontánní pohyb vycházející z pohybu, který je pro tělo přirozený. Nejedná se o žádné konkrétní přesné kroky, sestavy, choreografie, předcvičování a jeho opakování… Pohyb vzniká v přítomném okamžiku, vychází z vnitřního impulzu tančícího, následuje jeho vnitřní pravdu v tomto okamžiku a je jedinečný, zároveň také při každém tanci jiný, neopakovatelný

Cvičení pro ženy

Pravidelné lekce:

Funkční trénink:  úterky v čase 17:15 – 18:15  v malém sale

Body Balance: úterky v čase 18:30 – 19:30

 

Rezervace a info:

+420 728766528

kolbova.ve@gmail.com

# Veronika Kolbová

Funkční trénink je cvičení, při kterém se díky kombinaci pohybů přirozeným způsobem zapojuje co nejvíce svalových skupin najednou. Cvičit budeme především s vlastní váhou těla, díky čemuž se naučíte se svým tělem správně pracovat. Trénink vám pomůže ke zlepšení kondice a rozvoji síly.

Body Balance je pomalá lekce spojující posilovací, protahovací a uvolňovací cviky. Cvičení je zaměřené na zpevnění středu těla, na stabilitu a mobilitu v jednotlivých kloubech. Jednoduše se v tomto zrychleném světě na chvilku zastavíme a naučíme se opět správně vzpřímeně stát a dýchat.

Zpět na hlavní stranu
Napište nám

    Uvedené údaje použijeme pouze pro zaslání odpovědi.

    #
    #
    #
    #